Administrativ sagsbehandler til spildevand - barselsvikariat

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du god til at koordinere, systematisere og følge opgaver til dørs? Kan du skabe profesionelle relationer til borgere og virksomheder samt på tværs af de kommunale forvaltninger? Kan du kommunikere problemstillinger enkelt og forståeligt? Så er dette job måske noget for dig!

Vi søger en barselsvikar til spildevandsteamet

Teamet er en del af afdeling Vand og Natur og består af seks medarbejdere, som støtter, inspirerer og udfordrer hinanden for at nå afdelingens mål. Vi arbejder både selvstændigt og i tæt samarbejde med kollegerne -  det skal du også kunne. Derudover skal du kunne udvikle og fastholde samarbejdet med Sonfor og borgerne. En stor del af dine opgaver kommer til at dreje sig om sagsbehandling af separerings- og kloakeringsprojekter, herunder dialog med borgere og forsyning, udarbejde og udsende påbud osv.

Har du lyst til at være en del af teamet, kan vi tilbyde:

  • Gode muligheder for personlig og faglig udvikling.
  • Et barselsvikariat på 37 timer med flextids-ordning.
  • En alsidig arbejdsdag med en stor kontaktflade både i kommunens forvaltninger og uden for den kommunale organisation.
  • Muligheden for at gøre en forskel for vandmiljøet.
  • Et godt arbejdsmiljø, medmedindflydelse, stor frihedsgrad og fleksible arbejdsforhold.

Vi ønsker os en kollega, der;

  • er god til at samarbejde og koordinere.
  • er god til at kommunikere.
  • har viden inden for spildevandsområdet og/eller har lyst til arbejde med sagsbehandling på området.
  • er nysgerrig og opsøgende i forhold til samarbejdsrelationer.
  • har kørekort.

Lidt om os

I afdeling Vand og Natur er vi i alt 20 medarbejdere med god aldersspredning og kønsfordeling. Afdelingen er en del af Teknik, Miljø og Bæredygtighed. Afdelingen er præget af et stærkt fagligt miljø og kollegialt sammenhold. Der er åbenhed, tillid, udvilkling og godt humør i hverdagen. Vi lægger vægt på faglig sparring og gør stort brug af hinandens forskellige kompetencer. Vi lægger ligeledes stor vægt på at støtte og hjælpe hinanden. Jobbet vil give dig mulighed for faglig og personlig udvikling. Mulighed for relevante kurser har høj prioritet. Vi har et godt arbejdsmiljø med medindflydelse, stor frihedsgrad og fleksible arbejdsforhold. 

Løn- og ansættelsesvilkår

Løn- og ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst mellem KL og den relevante fagforening.

Tiltrædelse snarest muligt og senest den 1. september 2023.

Arbejdstimer pr. uge 37 timer.

Vil du vide mere?

Vil du høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Afdelingsleder Lisbeth Møller Jensen på tlf. 2790 5335 eller sagsbehandler Lars H. Jensen på tlf. 2790 6932.

Ansøgningsfristen er  den 6. juli 2023. Ansættelsessamtaler afholdes mandag den 10. juli fra kl. 08.30.  

Jobbet søges via Sønderborg Kommunes hjemmeside. Vi ser frem til at modtage din ansøgning.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=5416e56c)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Sønderborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Sønderborg Kommune - Vand og Natur, Rådhustorvet, 6400 Sønderborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 06-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://www.ofir.dk/resultat/Jobannonce.aspx?ofirId=5416e56c&action=sendApplicationUrl&utm_source=job.jobnet.dk&utm_medium=referral

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5846783

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet