BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Kan du facilitere processer og få politiske og tværfaglige projekter i mål?
Har du lyst til at være en del af en stab, der samarbejder tæt med ledelsen og medarbejdere om ambitiøse mål og resultater. Så er du måske den, vi leder efter. Vi søger en kollega i vores analysetema som vil være med til at implementere politiske beslutninger og tage teten på administrative opgaver, primært indenfor sundhedsområdet.
Vi søger en profil, som har erfaring med at arbejde i en politisk styret organisation med høj kompleksitet og mange forandringer, og som har lyst til at bringe egne spidskompetencer i spil i tæt samarbejde med ledelsen, den øvrige stab og kolleger fra resten af organisationen. Der skal bidrages til løsninger, som balancerer både politiske, organisatoriske, faglige og styringsmæssige hensyn.
Hvem er vi?
Staben består pt. af 21 engagerede medarbejdere med forskellige faglige profiler, som varetager opgaver inden for ledelses- og driftsunderstøttelse, analyser og udvikling, økonomistyring, udvalgsbetjening, administration og, digitalisering.
I staben har vi en varieret opgaveportefølje indenfor områderne dagtilbud, skole, familie og børn samt sundhed, hvor vi bl.a. udarbejder politiske dagsordener til både Børn – og Uddannelsesudvalget samt Sundhedsudvalget, eksekverer politiske beslutninger og koordinerer indsatser på tværs af forvaltningen. Vi understøtter direktøren og chefgruppen i deres daglige arbejde og administrerer de politiske udvalg inden for forvaltningsområdet
Staben er en central enhed i forvaltningen. Mange af vores projekter og opgaver har et stort politisk fokus, hvilket stiller krav til fremdrift og tempo i opgaveløsningen. Når vi løser opgaver, prioriterer vi et højt serviceniveau og har fokus på at levere høj kvalitet i alt, hvad vi foretager os.
Stillingen er forankret i Staben med reference til stabschefen.
Forventninger til dig
- Har en relevant uddannelse, gerne med en baggrund indenfor sundhedsområdet
- Erfaring fra en politisk ledet organisation.
- Dygtig til at lede projekter med mange forskellige interessenter og faggrupper
- Har analytiske evner og kan omsætte analyser til forslag til nye løsninger
- I stand til at bearbejde store mængder information
- Kan samarbejde med mange forskellige fagligheder og har lyst til at dele din faglige viden med åbenhed over for andre perspektiver
Dine opgaver
- Udmøntning af politiske beslutninger
- Betjening og understøttelse af direktøren og chefgruppen i Børn, Uddannelse og Sundhed
- Projektledelse
- Dagsordensproduktion, udarbejdelse af sagsfremstillinger og sagsbehandling
- Skriftlige og mundtlige formidlingsopgaver
- Diverse ad hoc-opgaver
Hos os får du et spændende job, hvor ikke to dage er ens. Du bliver en del af et godt samarbejdsmiljø, hvor vi hjælper hinanden og hele tiden lærer og dygtiggør os. Du får erfarne og metodestærke kollegaer – og dermed gode muligheder for faglig sparring. Og så får du en flok fantastiske kolleger, der sætter humor og det gode arbejdsfællesskab højt.
Vi har fast base på Jyllandsgade i Sønderborg midtby,
Tiltrædelse 1. marts 2024 eller efter nærmere aftale.
Arbejdstiden er 37 timer om ugen. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.
Vi skal have din ansøgning senest den 26.1.2024 kl. 10.00, og vi holder ansættelsessamtaler mandag den 29.januar 2023.
Vil du vide mere
Du kan få mere at vide om stillingen ved at kontakte konst. stabschef Malene Kragh Andersen M 27 90 75 40 eller chefkonsulent Signe Gronwald Petersen, M 20 34 89 06
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=82fed480)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Sønderborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Sønderborg Kommune - Børn Uddannelse og Sundhed, Jyllandsgade, 6400 Sønderborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 26-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5974524