Sønderborg Kommune har samlet ansvaret for kommunens bilpark i Flådestyring. I den forbindelse søger vi en driftskoordinator, som i samarbejde med 2 kollegaer skal stå for den daglige drift/koordinering. Vi koncentrer os om kommunens 455 person- og varebiler, hvor f.eks. udryknings- og entreprenørmateriel ikke er omfattet.
Dine opgaver
Som driftskoordinator bliver dine primære arbejdsopgaver understøttelse af driften og sikre at bilerne altid er klar når kommunens medarbejdere skal afsted.
Overdragelse af ansvaret for bilparken til Flådestyring er velgennemført, men der er stadig opgaver der skal udføres. Her vil du få tildelt opgaver og fremtidige projekter, til selvstændig varetagelse. På denne måde får du også mulighed for at sætte dit præg på Flådestyring. Dog vil det være de driftsmæssige opgaver som kommer til at udgøre hovedparten af arbejdsdagen.
Da vi er en del af Drift og Beredskab Sønderborg vil du også indgå i beredskabet i det omfang arbejdsopgaverne tillader det.
Opgaverne er administrative og praktiske/tekniske. Dine opgaver bliver blandt andet:
- Koordinering med værksteder og afdelinger/brugere
- Håndtering af henvendelser fra brugere
- Administration og opfølgning på tankkort/tankninger
- Kørsel af biler til værksted, syn osv.
- Fakturakontrol/betaling
- Indgå i "vagtordning" hvor du får ansvaret for alle indmeldte fejl (Kun dagtimer)
- Kemi/miljøansvarlig
- Småreparationer/stenslag/pæreskift osv.
- Koordinering af rengøringsplan + hjælp ved behov
- Implementering af booking system
- Ad hoc-opgaver omkring den daglige drift, både teknisk og administrativt
- Beredskabsfaglige opgaver i mindre omfang.
Hvad ønsker vi?
Vi søger en koordinator med baggrund fra autobranchen, der har lysten til at være med til at videreudvikle en effektiv og serviceorienteret bilorganisation i Sønderborg Kommune. Det er vigtigt at du er en dygtig koordinator og har flair for struktur.
Vi forestiller os, at du kan genkende dig selv i nedenstående færdigheder og kompetencer:
- En bred viden og erfaring inden for autobranchen/biler
- Har solide IT og administrative færdigheder
- Har erfaring med Office pakken - primært Excel
- Er udadvendt og ønsker at yde en god service
- Kan samarbejde med andre aktører og finde løsninger til fælles bedste
- Arbejder selvstændigt, men kan samtidig være en god teamplayer
- Struktureret og resultatorienteret
- Kan håndtere mange opgaver samtidig
- Har interesse for den grønne omstilling og elbiler
- Fleksibel, da nogle opgaver ligger uden for normal arbejdstid
- Ren straffeattest
- Det vil være en fordel hvis du er uddannet brandmand eller efterfølgende er villig til at tage uddannelsen og kan opfylde fysiske krav og opnå helbredserklæring.
Vi tilbyder
Din funktion forankres i Flådestyring under Drift og Beredskab Sønderborg som er en organisation med ambitiøse mål og forventninger. Du får både kolleger med stor bredde i faglighed samt mulighed for at være med til at skabe et effektivt og driftssikkert centerfællesskab. I jobbet får du desuden mulighed for at præge opgaverne og udviklingen på bilområdet i Sønderborg Kommune.
Flådestyring er en enhed bestående af Fleetmanager, 2 driftskoordinatorer, 2 tekniske servicemedarbejdere og 5 fleksjobmedarbejdere.
Løn & Ansættelsesvilkår
Du ansættes i en 37 timers stilling i Flådestyring ved Drift og Beredskab Sønderborg på Ingolf Nielsens Vej i Sønderborg. Du aflønnes i henhold til aftale mellem HK og Sønderborg Kommune. Du vil indgå i en vagtordning, hvor der er dage, hvor du skal møde tidligt om morgenen.
Tiltrædelse den 1. april eller efter aftale.
Ansøgningsfristen er den 16. februar 2025.
Vi forventer at gennemføre ansættelsessamtaler den 20. februar 2025
Har du spørgsmål til stillingen eller ønsker at høre mere om opgaver og muligheder, er du velkommen til at kontakte Fleetmanager Søren Winther Dethlefsen på srdt@sonderborg.dk / 29 38 80 91
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=9177d872)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Sønderborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Sønderborg Kommune - Drift og Beredskab Sønderborg, Ingolf Nielsens Vej, 6400 Sønderborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 16-02-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/b2778a97-97d3-4660-9947-c858157173b9