Bliv sekretær for direktøren og arbejdsmarkedschefen i Sønderborg Kommune

dato

Har du styr på kalenderen, sans for detaljer og overskud til at holde styr på mange bolde? Så er det dig, vi leder efter!
Vi søger en sekretær, der arbejder tæt sammen med direktøren, arbejdsmarkedschefen og ledergruppen. Du får en central rolle i at skabe struktur og sikre, at tingene glider – også når der er travlt.

Dine opgaver

  • Samle dagsordener til Arbejdsmarkedsudvalget, Integrationsrådet og andre netværk
  • Styre kalendere og koordinere møder
  • Administration i forbindelse med rekruttering
  • Bestille mødeforplejning, lokaler og seminarophold
  • Overblik over opgaveporteføljer og deadlines
  • Planlægning og praktiske opgaver i forbindelse med fx seminarer og andre møder
  • Udarbejde dagsordenspunkter og referater
  • Ad hoc-opgaver, hvor opgavesammensætningen kan tilpasses dine kompetencer.

Vi forventer, at du
  • Er struktureret, detaljeorienteret og kan bevare roen i travle perioder
  • Trives med at samarbejde tæt med andre, fra politikere og direktører til kolleger og eksterne samarbejdspartnere
  • Er serviceminded
  • Kan arbejde og prioritere selvstændigt
  • Er fleksibel og kan omstille dig hurtigt
  • Arbejder hjemmevant i Acadre, Outlook og Teams – eller er ferm til at lære det.

Vi tilbyder
  • En tværgående stab og et team med gode kolleger, der værdsætter hinandens selskab
  • En hverdag med ansvar, variation og mulighed for at gøre en vigtig forskel.

Lyder det som dig? Så glæder vi os til at høre fra dig!

Ansættelsessted og arbejdstid
Stillingen er på 37 timer og dit primære arbejdssted bliver på Borgen i Sønderborg.
Løn- og ansættelsesvilkår følger den gældende overenskomst på området.
Vi ser gerne, at du kan tiltræde 1. januar 2026, men vi er åbne for dialog om starttidspunktet, så det passer bedst muligt for både dig og os.

Ansøgningsfrist og kontakt
Send din ansøgning senest 23. november 2025.
Vi afholder ansættelsessamtaler onsdag den 26. november, og du kan forvente en invitation til samtale mandag den 24. november.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte:
  • Lasse Ahlmann Kamp, tlf. 23281940, mail: lakm@sonderborg.dk
  • Lisbeth Hansen, tlf. 24857490, mail: lhha@sonderborg.dk
Vi glæder os til at høre fra dig!

https://www.youtube.com/watch?v=8EzFdnQXgNs

Sønderborg Kommune - en arbejdsplads i verdensklasse

Sønderborg Kommune er et ambitiøst arbejdsfællesskab, hvor vi sammen gør en forskel og skaber et endnu bedre lokalsamfund.

Uanset om du er med til at realisere vores visioner, politiske beslutninger eller leverer kerneydelser af højeste kvalitet tæt på borgerne, bliver du anerkendt for din indsats og dit engagement.

Vi investerer i dig gennem løbende kompetenceudvikling og spot på talentet, så du udvikler dig og når dit fulde potentiale igennem et helt arbejdsliv.

Vi har modet til at vende tingene på hovedet i løsningen af både små og store udfordringer. Det giver nye perspektiver og blik for innovative løsninger.


Vi samarbejder tæt med lokale virksomheder for at fremme vækst og grøn udvikling i vores område, hvilket skaber en dynamisk og inspirerende arbejdsplads.

Vi er en arbejdsplads med høj grad af fleksibilitet, som giver plads til både karriere og fritid.


Læs Sønderborg Kommunes personalepolitiske værdier og Ledelsesgrundlag

Læs mere om Sønderborg og gå på oplevelse i lokallivet på www.sonderborg.dk

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Sønderborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

dagarbejde

-Arbejdsgiver:

Økonomi og Arbejdsmarked, Holger Drachmanns Plads, 6400 Sønderborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 23-11-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/39c2547d-e0f3-4051-9c62-e9b4e2d854e0

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet