BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du hjælpe medarbejdere og chefer med at lave god kommunikation, og vil du hjælpe til med vores nye intranet? Er du god til at analysere og udarbejde materiale? Har du lyst til at arbejde med vidensdeling i en kommunal forvaltning? Så er du måske vores nye studentermedhjælper i afdelingen Politik, Analyse og Kommunikation på Rådhuset i Sønderborg.
Vi er ansvarlige for Sønderborg Kommunes hjemmesider (både den tekniske og den indholdsmæssige del) samt Sønderborg Kommunes SoMe. Derudover består afdelingen af journalistiske medarbejdere, der bl.a. har det overordnede ansvar for Sønderborg Kommunes pressekontakt, udarbejder pressemeddelelser og skriver taler til borgmesteren samt udvalgsformænd. Sidst, men ikke mindst, har afdelingen ansvar for tværgående strategiske projekter samt udarbejdelse af politiske analyser og notater, der danner beslutningsgrundlag for Byråd og Direktionen.
Vi har derfor brug for en studerende, der har modet til at kaste sig ud i mange forskellige opgaver, kan arbejde selvstændigt – og samtidig ikke er bange for at spørge. Du bliver en del af en afdeling med 13 medarbejdere, som har højt til loftet og mange opgaver. Du læser enten kommunikation, IT eller noget helt tredje – hovedsagen er, at du har lyst til at give en hånd med.
Hvad skal du:
- Understøtte medarbejdere og ledere ift. forskellige kommunikationsopgaver
- Understøtte udviklingen af vores intranet
- Løse mindre projektopgaver som spørgeskemaundersøgelser eller anden dataindsamling til brug for efterfølgende analyse
- Varetage ad-hoc opgaver som at bidrage til mødeafvikling, herunder udarbejde PowerPoints og referater
Vi tilbyder dig:
- Et spændende og fleksibelt studiejob, der giver dig indsigt i forvaltningens mange opgaver
- Gode, erfarne kolleger, der vil sætte pris på din bistand, og som gerne lærer fra sig
- Et studiejob med stor selvstændighed og mange kontaktflader
- Relevante kurser i forhold til opgaverne
- Mulighed for at påvirke opgaverne ud fra interesse og evner
Ansættelse
Den 1. november 2024 eller efter nærmere aftale.
Ansøgningsfrist er onsdag den 23. oktober 2024.
Arbejdstiden er 10-12 timer om ugen. Vi er fleksible i forhold til arbejdstider, så du kan planlægge i forhold til dit studie.
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.
Hvis du har spørgsmål til studiejobbet, er du velkommen til at kontakte afdelingschef Malene Kragh Andersen på mail: mkae@sonderborg.dk eller mobil 27 90 75 40.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=e3ad98bc)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Sønderborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Sønderborg Kommune - Politik og analyse, Rådhustorvet, 6400 Sønderborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 23-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6120387