Cater søges til kantine i Gråsten

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Kan du lide at lave mad fra bunden, og giver du altid lige lidt ekstra for at give den gode oplevelse?

Vi søger en erfaren faglært cater til vores kantine i Gråsten, til 37 timer om ugen. Arbejdstiden er mandag til fredag fra kl. 06:00 - 14:00. I denne kantine laver vi dagligt frokostbuffet og mødeserveringer til ca. 450 spisende. Sammen med teamet skal du sørge for, at vores gæster får dagens bedste oplevelse og kvalitet. Dit arbejdsområde vil veksle mellem det varme- og det kolde køkken, hvorfor vi ønsker, at du har erfaring med at varetage de nævnte områder, så der kan roteres blandt kollegaerne i køkkenet. Herudover vil du også komme til at være med til den daglige rengøring samt opvask. Alt sammen i fællesskab med dine kollegaer.

Hos SERWIZ arbejder vi målrettet med økologi, bæredygtighed samt reduktion af madspild og CO2 i vores køkkener.

Din profil
Du er uddannet cater og har et højt fagligt niveau, gerne med erfaring fra kantinebranchen eller lignende stillinger. Det er vigtigt, at du kan samarbejde i et fast team, men samtidig kan arbejde og tænke selvstændigt og besidder et overblik, og har en faglig stolthed. Du er kreativ og innovativ, tager initiativ til at få opgaverne gjort, og kan skabe gode smagfulde resultater. Derudover ønsker vi, at du er engageret, fleksibel, tager ansvar for opgaverne, kan lide at løfte i flok. For at sikre vores medarbejdere en god kollega, søger vi en medarbejder, som har en åben og ærlig humor, er udadvendt, serviceminded med stort S, og ikke mindst er mødestabil.

Vi tilbyder
Du bliver en del af en virksomhed, som er i vækst, fuld af godt humør og gode kollegaer. Du får gode ansættelses- og arbejdsforhold, hvor der er plads til både faglig og personlig udvikling. Ansættelsesvilkår efter Kantineoverenskomsten mellem DI SBA og 3F, som bl.a. favner fritvalgsopsparing, pension og sundhedsordning.

Om SERWIZ
SERWIZ er en ejerledet, dansk virksomhed, som leverer Soft FM og catering af høj kvalitet. Vi har 2400 medarbejdere og kunder i hele Danmark. 

Vi er medlem af Servicebranchens Arbejdsgiverforening under DI, og vores medarbejdere har overenskomster og ordnede arbejdsforhold. Det er vigtigt for os at passe på vores medarbejdere og sørge for, at de har det godt ude hos vores kunder, både psykisk og fysisk. Vi lægger også vægt på at udbetale den korrekte løn til tiden. Det er SERWIZ’ mål at skabe ikke bare tilfredse, men glade kunder. Det opnår vi ved at være engagerede og nærværende i udførelsen af vores services og gennem tæt samarbejde og åben dialog med vores kunder. Med et stærkt værdisæt som fundament tør vi udfordre status quo og skubbe til grænserne for, hvordan man i vores branche kan arbejde bæredygtigt, transparent og digitalt.

Ansøgning
Du kan søge jobbet via knappen "Søg stillingen", hvor du kan uploade ansøgning og CV. Vi vil løbende behandle de indkomne ansøgninger.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Sønderborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Serwiz, Knud Højgaards Vej , 2860 Søborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 29-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5961509

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet