Dygtig indkøber søges.

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

 

Er du en dygtig indkøber med flair for indkøbskoncepter og et skarpt øje for leveringstider og indkøbspriser? Vil du være en del af et dedikeret team der vægter teamwork og innovation højt og på tværs af vores 2 virksomheder i Sønderborg og Hamborg?

Så er dette din mulighed for at skabe en meningsfuld karriere hos os!

Hvem er vi hos EPTechnologies

Vi producerer elektrisk fremdrift til lystbåde, yachts, superyacht og erhvervsbåde samt fremstilling af Lithium batterier. Vi designer, udvikler, programmere og producerer alt „In-House“. Vi arbejder med den nyeste teknologi  og har et brand og et produkt, som er yderst troværdigt og fleksibelt– og det gør os markedsledende på området.

Bred kontaktflade og effektivisering af processer
Som vores nye operationelle indkøber får du ansvar for en række rutineopgaver, men også mulighed for at være med til at effektivisere og fejlsikre HOFORs administrative processer. I jobbet vil du få en hverdag med kontakt til mange mennesker både internt i indkøb, produktion og salgsafdelinger samt med eksterne leverandører.

Jobbeskrivelse:

Som indkøber i vores indkøbs- og ordreafdeling vil du have en central rolle i at sikre, at vores forsyningskæde fungerer effektivt. Dine arbejdsområder omfatter:

 

  • Behandling af almindelige genbestillinger.
  • Oprette og lukker indkøbsordrer
  • følger op på indkøb og leverandører
  • Leverings sikkerhed
  • Rammeaftaler og „forecast“ behandling
  • Brug af ERP-systemer til at administrere ordrer og lagerbeholdning.
  • Avanceret brug af Excel til dataanalyse og rapportering.
  • Samarbejde med kolleger i teamet for at opnå fælles mål. Vi er en organisation hvor alle hjælper alle efter behov
  • Være en aktiv deltager i projektgrupper, der arbejder med nytænkning og udvikling af vores sortiment.
  • fakturabehandler og konterer
  • udfører diverse ad hoc opgaver når det brænder i andre afdelinger eller ved ferie

 

Motiveres af et godt samarbejde og har styr på detaljerne 

 Vi forventer at du:

  • har en god forståelse for økonomi og indkøbsprocesser
  • er detaljeorienteret og god til at skabe overblik over opgaven
  • er god til mennesker og samarbejde
  • har mod på at arbejde med nye systemer
  • Engelsk i skrift og tale samt fordel hvis du kan tale tysk.

Du følger dine opgaver til dørs med positiv indstilling og sætter en ære i at afslutte dine opgaver med et godt resultat. Du skaber tillidsfulde relationer og formår at skabe gode resultater gennem godt samarbejde.

Ydermere tilbyder vi:

  • Et selvstændigt og udfordrende job i en dynamisk og fleksibel virksomhed
  • Et engageret og uhøjtideligt arbejdsmiljø med kompetente kollegaer
  • Mulighed for at udvikle dine faglige kompetencer

Kan du se dig selv i ovenstående beskrivelse, kan vi til gengæld tilbyde:

  • En attraktiv lønpakke, som forhandles individuelt efter kvalifikationer og erfaring
  • Mulighed for at præge egen hverdag
  • Pensionsordning og sundhedsforsikring m.m.
  • Frihed under ansvar og uformel omgangstone

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Sønderborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

EPTECHNOLOGIES ApS, Jyllandsgade, 6400 Sønderborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 02-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5986917

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet