Fremtidens lønkonsulent

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Tror du, vi som lønkonsulenter sidder og trykker på en knap en gang i måneden? Så tager du fejl.

Vi laver meget mere end det. Vi arbejder både med overenskomster, ferieaftalen og digitale løsninger.

Vi kan tilbyde to stillinger med forskelligartede opgaver, indflydelse på egen arbejdsdag og fantastiske kollegaer. Vi har gode arbejdstider med flekstidsløsning og mulighed for 1 ugentlig hjemmearbejdsdag.

Vi udvikler os hele tiden, så derfor er det også muligt at tage videreuddannelse og kurser.

Om jobbet

Vores primære opgave er at understøtte og servicere organisationen på alle ledelsesmæssige niveauer.

Din hverdag vil bestå af:

  • Lønsagsbehandling (fx ansættelsesbreve, ændringer i lønninger, fratrædelser og sikring af rettidig og korrekt lønudbetaling) 
  • Ansvar for eget arbejdsområde, hvor du er kontaktperson for ledere og medarbejdere.
  • Alsidige opgaver inden for barsel, overenskomster og lønrelaterede spørgsmål.

Vores hverdag er præget af omstillingsparathed, god kollegasparring og anerkendende kommunikation.

Vi har de seneste år arbejdet målrettet med LEAN for at optimere vores arbejdsgange, hvilket er noget, vi stadig har stor fokus på.

Hvad ønsker vi af en ny kollega:

  • Du har en relevant kontoruddannelse, måske endda erfaring med overenskomster og lønudbetaling.
  • Du kan formulere komplekst stof på en forståelig måde.
  • Du kan bevare overblikket også i pressede situationer.

Lyder det som noget for dig, og vil du være med til udvikle fremtidens Lønservice, så mangler vi dig på holdet.

Om os

Du bliver en del af Lønservice, der er det centrale lønkontor. Vi er 12 lønkonsulenter fordelt på to teams, derudover er vi 1 afdelingsleder og 2 elever. Vores hverdag er præget af en anerkendende kultur, en uformel omgangstone, godt humør og stort engagement.

Løn- og ansættelsesvilkår

Stillingerne er faste stillinger på fuld tid og ønskes besat hurtigst muligt.

Løn efter aftale mellem relevant faglig organisation og Sønderborg Kommune.

Flere oplysninger

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder for Lønservice, Lena Fink, telefon: 21 77 59 70 eller mail: lefi@sonderborg.dk.

Ansøgningsfrist

Ansøgningsfristen er den 14. februar 2024, og vi forventer, at samtalerne afholdes den 21. og/eller den 23. februar 2024.

Ansøgningen sendes elektronisk. Klik på "søg stillingen" og vedhæft din ansøgning, CV og relevante bilag.

 


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=648731a5)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Sønderborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Sønderborg Kommune - Lønservice, Voldgade, 6400 Sønderborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 14-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5983986

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet