BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Sønderborg Kommune søger en informationssikkerhedskoordinator til at organisere og koordinere informationssikkerhedsaktiviteter i kommunen. Stillingen er organisatorisk forankret i Digitalisering og Udbud, hvor også kommunens DPO er tilknyttet. I Digitalisering og Udbud håndteres alle kommunens udbud af varer- og tjenesteydelser samt alle anskaffelser af it- og digitaliseringsløsninger.
Stillingen
Som informationssikkerhedskoordinator vil du have en central rolle i kommunen. Du vil være ansvarlig for at facilitere udarbejdelsen af databehandleraftaler i samarbejde med system- og kontraktejer i organisationen, du skal understøtte, at systemejere får udarbejdet risiko- og konsekvensvurderinger. Du vil også være ansvarlig for administration af kommunens it-løsning til at understøtte arbejdet med infomationssikkerhed. Derudover vil der være opgaver relateret til at udarbejde dagsordener og generelt at være understøttende og koordinerende i forhold til de indsatser, som kommunens Databeskyttelsesrådgiver håndterer.
Kvalifikationer
Vi forventer, at du har følgende kvalifikationer:
- Kan navigerer i en politisk styret organisation med mange samarbejdspartnere
- Gode samarbejdsevner og tværgående fokus
- Gode koordineringsegenskaber
- God til at håndtere administrative opgaver i samarbejde med andre
- Gode formidlings- og kommunikationskompetencer
- Generel god it- og teknologiforståelse
- Indsigt i rammerne for infomationssikkerhed i det offentlige
Vi vægter højt, at vores nye kollega har en konstruktiv tilgang til opgaveløsning og kan lide at have mange opgaver i gang og kan samarbejde såvel i de nære relationer som bredt i organisationen. Du kommer til i det daglige arbejde at have et meget tæt samarbejde med kommunens Databeskyttelsesrådgiver (DPO) og Digitaliseringsteamet.
Vi forestiller os, at du har en relevant videregående uddannelse med et it-sikkerhedsrettet fokus eller efteruddannelse. Det vil være en fordel, hvis du har erfaring med informationssikkerheds-opgaver, som skitseret ovenfor, men det er ikke et krav.
Vi tilbyder dig
Et job i et team, med mulighed for at udvikle dig fagligt og personligt. Du får stor indflydelse på din egen hverdag og opgaveløsning, og får faglige udfordringer og gode muligheder for faglig sparring. Du får engagerede kolleger, som værdsætter samarbejde, godt arbejdsklima, højt humør og en uformel omgangstone.
Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen er en fuldtidsstilling med tiltrædelse snarest muligt. Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.
Ansøgning
Hvis du mener, at du har de nødvendige kvalifikationer og erfaring til at udfylde denne stilling, så send os din ansøgning. Der er ansøgningsfrist fredag d. 8. marts.
Samtaler afholdes d. 18. og 19. marts 2024.
Hvis du har spørgsmål til stilling, kan du kontakte afdelingsleder Jannie Mathilde Markussen, jamr@sonderborg.dk eller tlf. 27907416
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=54ace459)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Sønderborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Sønderborg Kommune - Digitalisering & Udbud, Voldgade, 6400 Sønderborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 08-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5993906