BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Sønderborg Kommune søger en IT medarbejder til Helpdesk
Brænder du for IT og vil du være med til at levere den gode service? Så søger vi en ny kollega til vores IT Helpdesk
Hvis du er IT-Supporter eller lignende med solid grundlæggende viden om IT, er det måske lige dig vi leder efter.
Du bliver en vigtig medspiller i Helpdesk, hvor du får mulighed for at præge udviklingen. Helpdesk er IT-afdelingens primære kontaktflade til hele organisationen og er således helt afgørende for, at vi kan lykkes med at give de mange forskellige medarbejdere i Sønderborg Kommune, en professionel IT service og support oplevelse.
Afdelingen IT-Service implementerer og drifter IT-systemerne for kommunens 5000 brugere og 7000 skoleelever. IT-platformen er primært baseret på Microsoft teknologier, med en høj grad af virtualisering. I samarbejde med 30 fantastiske kollegaer, får du muligheden for at løse en bred pallette af opgaver inden for IT.
Vi tilbyder:
- Et fagligt og personligt udfordrende job, i en politisk styret organisation.
- Et uformelt og meget dynamisk arbejdsmiljø.
- Muligheden for at udvikle dig fagligt og personligt.
Dine primære arbejdsopgaver vil være:
- 1. line IT-support i Helpdesk for Sønderborg Kommunes medarbejdere og politikere (Kommunens interne IT-brugere).
- Klargøring og opsætning af IT-udstyr, herunder også mobile enheder så som telefoner og tablets.
- Prioritering og fordeling af indkommende opgaver til kollegerne i IT-service.
- Deltagelse i mindre projekter.
- Kontakt til leverandører i forbindelse med bestilling og fejlhåndtering.
Din profil:
- Uddannelse som IT supporter eller tilsvarende.
- Du brænder for at yde en super service.
- Det er naturligt for dig at tage ansvar og du følger opgaverne til dørs.
- Du er en initiativrig teamplayer med en god portion humoristisk sans.
- Du har et godt kendskab til Microsoft Office og Windows.
- Du har grundlæggende kendskab til diverse Microsoft server teknologier, herunder Active Directory.
- Du har det fint med at alt skal dokumenteres i vores helpdesksystem (Topdesk).
- Tålmodig og kan bevare overblikket i hektiske situationer.
- Selvstændig, social og udadvendt.
- Systematisk og god til at formulere dig på dansk, både mundtlig og skriftligt.
- Nysgerrig og nytænkende.
- Kørekort kat. B.
Ansættelse:
Tiltrædelse 1 juni 2024.
Kontaktperson: Jan H. Paulsen, tlf 20 45 25 32 eller e-post jhp@sonderborg.dk
Ansøgning:
Senest den 16. april 2023 kl. 12:00.
Ansøgning sendes elektronisk. Klik på "send ansøgning" og vedhæft ansøgning, CV og relevante bilag.
Samtaler forventes afholdt den 23. april 2024.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=5aeab28a)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Sønderborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Sønderborg Kommune - IT Service, Rådhustorvet, 6400 Sønderborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 16-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6019198