Er du vores nye Økonomi-/administrativmedarbejder? så se lige her...
Primære arbejdsopgaver:
Økonomiopgaver:
- Bogføring og regnskab
- Fakturering og opfølgning
- Lønkørsel
- Moms og afgifter: Beregning og indberetning af moms til SKAT
Administrative opgaver:
- Personaleadministration
- Kundekontakt og service
- Systemvedligeholdelse
Uddannelse:
Din baggrund og uddannelse er indenfor regnskab/bogholderi og administrativt arbejde. Samtidig er det vigtigt at du har erfaring. fra lign. job
Vi forventer:
- At du er uddannet indenfor området
- At du har stor erfaring i brugen af økonomiprogrammet: E-conomics
- At du er fleksibel og pligtopfyldende
- At du er dygtig til dit arbejde og har faglig stolthed
- At du kan arbejde selvstændigt og er serviceminded
- At du trives med en hverdag i højt tempo
Vi tilbyder:
- En fast stilling på 30 timer pr. uge
- Gode arbejdsforhold med dygtige og engagerede medarbejdere
- En spændende og udfordrende arbejdsdag
- Sundhedsforsikring
- Pensionsordning
Vil du vide mere eller har du spørgsmål? er du altid velkommen til at kontakte:
Jan Valentin på Telefon: 4042 7477 eller E-mail: jvj@valen-tin.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Sønderborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
dagarbejde
-Arbejdsgiver:
Valentin Equipment ApS, Tinggårdvej, 6400 Sønderborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 20-10-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/c43892c5-7e71-4821-852f-293c03ca0a88