BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du en passion for økonomi og budgetstyring? Er du en dygtig teamplayer med relevant erfaring og uddannelse? Så er det dig, vi leder efter til at varetage en række udfordrende og spændende opgaver hos Boligforeningen Søbo!
StillingenSom økonomikonsulent i en travl og afvekslende hverdag, vil dit hovedansvar indeholde følgende opgaver:
- Økonomiopgaver samt afstemning og udfærdigelse af budgetter og regnskaber for vores 37 afdelinger, vores hovedforening samt de private andelsboligforeninger som vi administrerer
- Tæt dialog med bestyrelserne i Boligforeningen Søbo og de private andelsboligforeninger samt andre samarbejdspartnere
- Løbende kontakt med eksterne revisorer
- Indberetning af regnskaber og lån
- Løbende optimering af processer i økonomiafdelingen
For at være succesfuld i jobbet, er det vigtigt, at du har:
- En regnskabsuddannelse og arbejdsmæssig erfaring, gerne civiløkonom
- Et solidt kendskab til MS Office pakken, særligt Excel
- Et godt kendskab til økonomistyring og IT generelt
- Et godt planlægningsgen og kan overholde deadlines
- Det er en fordel, hvis du har kendskab til boligforeninger og administrationssystemet ”Unik Bolig” (alternativt EG-Bolig)
Du har evnen, engagement og vilje til at tage ansvar for dine arbejdsopgaver. Derudover er du socialt rummelig og god til at vejlede og formidle økonomiske problemstillinger på en hensigtsmæssig måde. Vi har brug for, at du er fleksibel især ved årsafslutning fra januar til marts måned.
Du tilbydesHos Boligforeningen Søbo vil du opleve et rart og uformelt arbejdsmiljø, hvor du vil være en del af en engageret og dynamisk arbejdsplads. Vi lægger vægt på meningsfyldt arbejde og et godt samarbejdsklima med gode muligheder for efteruddannelse, så du kan udvikle dine kompetencer. Du tilbydes fleksible arbejdstider og attraktive ansættelsesvilkår.
Vores nuværende økonomikonsulent går på pension, og vi har planlagt et overlap mellem jer, så vi sørger for, at du får en god og grundig oplæring.
Læs mere om Søbo her: www.soebo.dk
AnsøgningVi ser frem til at høre fra dig og drøfte, hvordan dine erfaringer og ambitioner passer ind hos os. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Forretningsfører, Hans Peter Hollænder på hph@soebo.dk eller 73421105
Ansøgningsfristen er den 1. september med forventet ansættelse pr. 1. november.
Samtalerne afholdes den 16. september
Vi glæder os til at høre fra dig.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Sønderborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Sønderjyllands Revision, Nørreport, 6200 Aabenraa
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 20-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6074126