BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger en IT kyndig administrativ medarbejder med stor faglig interesse for Arbejdsmiljøområdet til vores HR-team. Din væsentlige opgave vil være administrativ understøttelse af arbejdsmiljøindsatsen i Sønderborg Kommune. Du bliver nærmeste kollega til de to øvrige administrative i HR og Arbejdsmiljø og får et tæt samarbejde med arbejdsmiljøteamet. Sammen har I et aktivt og kvalificeret samspil med hele organisationen, om at sikre det gode arbejdsliv for alle medarbejdere i Sønderborg Kommune.
Sønderborg Kommune er en attraktiv arbejdsplads, der løser kerneopgaven ved at sikre et bæredygtigt arbejdsmiljø, hvor vi integrerer arbejdsmiljø, sundhed, hygiejne og sygefravær. Bæredygtighed betyder, at Sønderborg Kommune som arbejdsplads er et sted, hvor arbejdet planlægges og tilrettelægges, så det er sikkert og sundt at udføre arbejdsopgaverne - både på kort og langt sigt.
'Plan for Arbejdsmiljø, Sundhed og Hygiejne 2022-2025' danner rammen for arbejdet.
Hvem er vi?
Som administrativ medarbejder i arbejdsmiljøteamet bliver du en del af staben HR og Arbejdsmiljø, der har til huse på det gamle Rådhus midt i Sønderborg by. I HR og Arbejdsmiljø sætter vi vores stærke arbejdsfællesskab højt, og har samtidig fokus på og stor interesse for den enkelte og dennes udvikling og ambitioner. Hos os får du mulighed for at sprede vingerne og sætte retning på din egen udvikling i samspil med knalddygtige kollegaer. Til gengæld har vi brug for din hjælp til at understøtte en sund og ambitiøs udvikling af Sønderborg Kommune som fremtidens arbejdsplads.
Din vigtifste opgave er at understøtte HR's arbejde med:
- Arbejdsmiljø, Sundhed, Hygiejne og Sygefravær
- Professionalisering af MED
- Kompetenceudvikling af arbejdsmiljøorganisationen og ledere
- Udvikling, drift og vedligehold af IT-systemer
- Udarbejdelse af materialer til brug for systemsupport og undervisning
- Kursus- og mødeadministration
- Administrative sekretæropgaver
Faglige kompetencer:
- Faglig interesse og ønske om faglig udvikling inden for Arbejdsmiljø og HR
- IT-kyndig, skal kunne drifte og vedligeholde vores IT-systemer
- Stærke skriftlige kommunikationsevner
- Analytisk og praktisk ift. behandling af data
Personlige kompetencer:
Vi søger en kollega med en åbent, positiv og nysgerrig tilgang til både arbejdsopgaver og organisation.
Vigtigst for os er, at du:
- Evner at arbejde struktureret, analytisk og selvstændigt
- Har en god organisationsforståelse
- Kan omsætte og oversætte komplekst stof til organisationsniveau
- Kan koordinere og samle trådene på arbejdsmiljøområdet
- Er venlig og hjælpsom i enhver kontakt med andre
- Ser muligheder – også når ting forandrer sig og går stærkt
Som enhver anden moderne arbejdsplads, tilrettelægger du selvstændigt din tid i relation til dine opgaver. Vi værdsætter arbejdsfællesskabet og den fælles sparring højt.
Du skal have forståelse for at arbejde i en politisk ledet organisation og være indstillet på at lære meget nyt, men vi forventer også, at du vil bidrage med nyt, og stille spørgsmål ved den måde, vi gør tingene på. Det er sådan, vi udvikler os og ser nye muligheder.
Vil du vide mere om stillingen, så kontakt endelig:
- Konstitueret HR-chef, Christina Bakke på mob.: 27906933 eller
- Administrativ medarbejder, Anna Maria Jessen på mob.: 21795960
Det formelle:
Stillingen er på 37 timer.
Ansættelse sker efter gældende overenskomst.
Ansøgningsfrist er den 8. december 2023 med henblik på ansættelse pr. 1. februar 2024.
Ansættelsessamtalerne afholdes 14. december 2023 i tidsrummet 13:00-17:00.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=37ffe5b4)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Sønderborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Sønderborg Kommune - HR og Arbejdsmiljø, Rådhustorvet, 6400 Sønderborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 08-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5946301