BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
HR og arbejdsmiljø søger en IT kyndig administrativ medarbejder med faglig interesse for HR.
Din væsentligste opgave vil være administrativ understøttelse af HR-chefen i forbindelse med personaleadministration, produktion af dagsordner og økonomistyring. Du kommer til at være en del af det administrative team, og have en faglig tæt tilknytning til øvrige teams i afdelingen.
Sønderborg Kommune er en attraktiv arbejdsplads, der løser kerneopgaven ved at sikre et bæredygtigt arbejdsmiljø, hvor vi integrerer arbejdsmiljø, sundhed, hygiejne og sygefravær. Bæredygtighed betyder, at Sønderborg Kommune som arbejdsplads er et sted, hvor arbejdet planlægges og tilrettelægges, så det er sikkert og sundt at udføre arbejdsopgaverne - både på kort og langt sigt.
Hvem er vi?
Som administrativ medarbejder bliver du en del af HR og Arbejdsmiljø, der har til huse på det gamle Rådhus midt i Sønderborg by. I HR og Arbejdsmiljø sætter vi vores stærke arbejdsfællesskab højt, og har samtidig fokus på og stor interesse for den enkelte og dennes udvikling og ambitioner. Hos os får du mulighed for at sprede vingerne og sætte retning på din egen udvikling i samspil med dygtige kollegaer. Til gengæld har vi brug for din hjælp til at understøtte en sund og ambitiøs udvikling af Sønderborg Kommune som fremtidens arbejdsplads.
Din vigtigste opgave er at understøtte HR's arbejde med:
- Kalenderstyring
- Økonomistyring
- Dagsordner
- Løbende driftsunderstøttelse
Faglige kompetencer:
- Faglig interesse og ønske om faglig udvikling inden for Arbejdsmiljø og HR
- IT-kyndig, skal kunne drifte og vedligeholde vores IT-systemer
- Stærke skriftlige kommunikationsevner
- Analytisk og praktisk ift. behandling af data
Personligt kompetencer:
Vi søger en kollega med en åbent, positiv og nysgerrig tilgang til både arbejdsopgaver og organisation.
Vigtigst for os er, at du:
- Evner at arbejde struktureret og selvstændigt
- Har en god organisationsforståelse
- Kan koordinere og samle trådene omkring udrulningen af vores kompetenceudviklingsprogram
- Er professionel og hjælpsom i enhver kontakt med andre
- Ser muligheder – også når ting forandrer sig og går stærkt
Som på enhver anden moderne arbejdsplads, disponerer du selvstændigt din tid, i relation til dine opgaver. Vi værdsætter arbejdsfællesskabet og den fælles sparring højt.
Du skal have forståelse for at arbejde i en politisk ledet organisation, og være indstillet på at lære meget nyt, men vi forventer også, at du vil bidrage med nyt, og stille spørgsmål ved den måde, vi gør tingene på. Det er sådan, vi udvikler os og ser nye muligheder.
Vil du vide mere om stillingen, så kontakt endelig:
- Konstitueret HR-chef, Christina Bakke på mob.: 27 90 69 33 eller
- Administrativ medarbejder, Anna Maria Jessen på mob.: 21 79 59 60
Det formelle:
Stillingen er på 37 timer
Ansættelse sker efter gældende overenskomst.
Ansøgningsfrist er den 4. december 2023 med henblik på ansættelse pr. 1. februar 2024 eller efter nærmere aftale.
Ansættelsessamtalerne afholdes den 8. december 2023 i tidsrummet 13:00-16:00.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=43789b5c)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Sønderborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Sønderborg Kommune - HR og Arbejdsmiljø, Rådhustorvet, 6400 Sønderborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 04-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5946302