Søges: Erfaren økonomi- og administrationsmedarbejder til dynamisk team

dato

Er du vores nye Økonomi-/administrativmedarbejder? så se lige her...

Primære arbejdsopgaver:

Økonomiopgaver:

  • Bogføring og regnskab
  • Fakturering og opfølgning
  • Lønkørsel
  • Moms og afgifter: Beregning og indberetning af moms til SKAT

Administrative opgaver:

  • Personaleadministration
  • Kundekontakt og service
  • Systemvedligeholdelse

Uddannelse:

Din baggrund og uddannelse er indenfor regnskab/bogholderi og administrativt arbejde. Samtidig er det vigtigt at du har erfaring. fra lign. job

Vi forventer:

  • At du er uddannet indenfor området
  • At du er fleksibel og pligtopfyldende
  • At du er dygtig til dit arbejde og har faglig stolthed
  • At du kan arbejde selvstændigt og er serviceminded
  • At du trives med en hverdag i højt tempo

Vi tilbyder:

  • En fast stilling på 30 timer pr. uge
  • Gode arbejdsforhold med dygtige og engagerede medarbejdere
  • En spændende og udfordrende arbejdsdag
  • Sundhedsforsikring
  • Pensionsordning

Vil du vide mere eller har du spørgsmål? er du altid velkommen til at kontakte:

Jan Valentin på Telefon: 4042 7477 eller E-mail: jvj@valen-tin.dk

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Sønderborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

dagarbejde

-Arbejdsgiver:

Valentin Equipment ApS, Tinggårdvej, 6400 Sønderborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 03-09-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/de44a946-4a75-45e2-ad7e-0eb2075510b5

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet