Sønderborg Kommune - Økonomi og Arbejdsmarked: Medarbejder til Arbejdsmarkedsafdelingen - Arbejdsfastholdelsesområdet

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du har lyst og gåpåmod til at gøre en forskel for borgere med funktionsnedsættelse på arbejdsmarkedet, så er muligheden der nu.

Arbejdsmarkedsafdelingen søger en medarbejder 25 timer ugentligt til at arbejde med arbejdsfastholdelse via arbejdspladsindretning, hjælpemidler, personlig assistance, m.v.

Du vil blive nær kollega med en erfaren fuldtidsansat fastholdelseskonsulent
 
Arbejdsmarkedsafdelingen består af følgende afdelinger: Job og Borgerservice, Job og Uddannelse, Job og Virksomhed, Økonomi, Drift og Data. Den ledige stilling er placeret i fastholdelsesgruppen under Job og Borgerservice.
 
Vi tilbyder:

  • Udfordrende arbejdsopgaver, der muliggør udbygning af erfaring og kompetencer indenfor beskæftigelses-/arbejdsfastholdelsesindsatsen.
  • Ansvar for udøvelse af myndighed i samarbejde med borgerne.
  • En engageret, forandringsparat og resultatorienteret organisation.
  • En organisation med et tæt samarbejde mellem alle ansatte for at sikre den bedste service for vore borgere og virksomheder.

Arbejdsopgaver: 

  • Yde professionel rådgivning og vejledning for at støtte borgerens fastholdelse på/tilbagevenden til arbejdsmarkedet.
  • Være i dialog med borger og virksomhed med det mål at afdække behovet for kompenserende ordninger, som sikrer borgerens fortsatte tilknytning til arbejdsmarkedet.
  • Udredning i samarbejde med borgeren og andre samarbejdspartnere på tværs af forvaltninger og sektorer.

Vi forventer, at du har følgende kvalifikationer:

  • Er uddannet ergoterapeut, fysioterapeut eller har anden relevant sundhedsfaglig uddannelse.
  • Kendskab til eller erfaring indenfor hjælpemiddel-/fastholdelsesområdet.
  • At du er udadvendt.
  • Gode samarbejdsevner såvel til borgere som til interne og eksterne samarbejdspartnere.
  • Har gode kommunikationsevner både skriftligt og mundtligt.
  • Har flair og interesse for administrative opgaver og brugen af IT.
  • Kan bevare overblikket og arbejde selvstændigt.
  • Har kørekort

Ansættelsesforholdet:
Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.
 
Tiltrædelse:
1.12.2023 eller snarest 
Hvis du vil vide mere om stillingen, kan du kontakte fastholdelseskonsulent Karen Skjoldager, tlf. 27 90 51 51, eller afdelingsleder Henrik Hjortkjær, tlf. 27 90 50 95.

Ansøgningsfristen er: søndag den 15. oktober 2023, og samtalerne forventes afholdt i uge 43.

Send din ansøgning elektronisk ved hjælp af "Send ansøgning".
 


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=b9732fa6)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Sønderborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid

-Arbejdsgiver:

Sønderborg Kommune - Økonomi og Arbejdsmarked, Rådhustorvet, 6400 Sønderborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://www.ofir.dk/resultat/Jobannonce.aspx?ofirId=b9732fa6&action=sendApplicationUrl&utm_source=job.jobnet.dk&utm_medium=referral

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5909254

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet