BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi har en deltids stilling ledig i vores Modtagelse.
Stillingen er på 24,75 timer pr. uge med tiltrædelse den 1.nov. 2023.
Som en del af Modtagelsen vil du være den første der møder borgeren. Det er væsentligt, at du har flair for at arbejde tværfagligt og rehabiliterende, da vi arbejder tæt sammen med vores udførere, jobcenteret, psykiatrien m.fl. for at kunne lykkes.
I Modtagelsen ydes der råd og vejledning til både borgere, pårørende og samarbejdspartnere og der arbejdes med fokus på inddragelse af netværk og frivillighed.
Modtagelsen er et tværfagligt team med en faglig koordinator og kollegaer, social- og sundhedsfaglige kompetencer.
Hele afdelingen arbejder med udvikling af organisationsstruktur, fælles kultur på tværs af teams og godt arbejdsmiljø.
Du skal varetage myndighedsopgaver i Modtagelsen, som blandt andet består af:
- Sagsbehandling af indkomne ansøgninger
- Udredning efter Voksen Udredning Metoden
- samarbejde med frivillige sociale tilbud
- opfølgning på bevillinger efter servicelovens § 85
- repræsentere afdelingen i rehabiliterings teamet
- posthåndtering og administration af nye henvendelser
- koordinering af udskrivelser fra psykiatrisk sygehus (sambo)
Sambo funktionen medfører, at du nogle dage skal læse og behandle beskeder indtil kl. 15.35 på hverdage. Arbejde på enkelte lukke- og helligdage forekommer ligeledes.
Afdelingen er ud over Modtagelsen inddelt i yderligere tre teams, der alle arbejder med sagsbehandlingsopgaver efter servicelovens bestemmelser.
Lovgrundlaget er især servicelovens §§ 84, 85, 97, 98, 103,104,107, 108 og almenboliglovens §105.
Vi ønsker at du har følgende kompetencer og kvalifikationer:
- Har en relevant socialfaglig eller sundhedsfaglig uddannelse.
- Er stærk i mundtlig og skriftlig kommunikation og administrative arbejdsopgaver.
- Sikker i Office pakken og Outlook gerne kendskab til KMD OPUS og Acadre.
- Arbejder struktureret og systematisk
- formår både at arbejde selvstændigt, men også at indgå i en afdeling, hvor vi er afhængige af hinanden
- kan navigere i en travl hverdag, ofte med en høj grad af kompleksitet i opgaverne
- er indstillet på at udvikle dig med en arbejdsplads, som løbende udvikler og forandrer sig
- formår at arbejde i en politisk styret organisation.
- bidrager til et godt arbejdsmiljø i afdelingen
- er i stand til at sætte dig for bordenden og træffe beslutninger
- har kørekort
Vi kan tilbyde:
- et spændende job med udfordrende og afvekslende opgaver
- et godt kollegialt miljø i et team hvor arbejdsmiljøet er i fokus
- en grundig oplæring efter et fastlagt introduktionsprogram
- et højt fagligt niveau i en afdeling, som har fokus på at optimere og udvikle arbejdsprocesserne i forhold til løsning af kerneopgaven.
Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte faglig koordinator Laila Pedersen Dalldorf på telefon 2790 4340 eller afdelingsleder Karina Edberg Lüthje på telefon 2790 5710.
Ansøgningsfristen er d. 21. september 2023 – bemærk kort ansøgningsfrist.
Ansættelsessamtaler forventes afholdt d. 25.9.2023.
Løn og ansættelsesvilkår efter gældende aftale med den faglige organisation.
Såfremt du tilbydes stillingen, tages der forbehold for indhold i straffeattest.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=18a9a69a)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Sønderborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: deltid
-Arbejdsgiver:
Sønderborg Kommune - Omsorg og Udvikling Myndighed, Rådhustorvet, 6400 Sønderborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 21-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://www.ofir.dk/resultat/Jobannonce.aspx?ofirId=18a9a69a&action=sendApplicationUrl&utm_source=job.jobnet.dk&utm_medium=referral
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5908291