Sønderborg Kommune - Teknik Miljø og Bæredygtighed: To driftskoordinatorer til Flådestyring i Sønderborg Kommune

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Sønderborg Kommune har valgt at samle ansvaret for kommunens bilpark i Flådestyring fra den 1. januar 2024. Samlingen af ansvaret sker for at effektivisere, udnytte bilparken optimalt og for at sikre den grønne omstilling. I den forbindelse søger vi 2 driftskoordinatorer, som skal stå for den daglige drift/koordinering af servicering, skader, rengøring osv.  Vi koncentrer os om kommunens 470 person- og varebiler, hvor f.eks. udryknings- og entreprenørmateriel ikke er omfattet af centraliseringen.

Dine opgaver
Du vil blive inddraget i overdragelsen af ansvaret for bilparken til Flådestyring. Overdragelsen er en omfattende opgave, som du får mulighed for at sætte dit præg på. Når overdragelsen er fuldført, er det de driftsmæssige opgaver, der kommer til at udgøre hovedparten af arbejdsdagen.

Opgaverne er administrative og praktiske/tekniske, hvor fordelingen er ca. 60/40. Dine opgaver bliver blandt andet:

  • Koordinering med værksteder og afdelinger/brugere
  • Håndtering af henvendelser fra brugere vedr. biler, ladestandere osv.
  • Opfølgning på service, syn, rengøring osv.
  • Skadeshåndtering
  • Administration og opfølgning på tankkort/tankninger
  • Administration af leasingaftaler herunder afvikling af biler ved udløb og omplaceringer ved behovsændringer
  • Kørsel af biler til værksted, syn osv.
  • Små reparationer som:
    • Hjulskift
    • Akutreparationer
    • Lapninger
  • Fakturakontrol/betaling
  • Ad hoc-opgaver omkring den daglige drift

Hvad ønsker vi?
Vi søger to koordinatorer med baggrund fra autobranchen, der har lysten til at være med til at skabe en effektiv og serviceorienteret bilorganisation i Sønderborg Kommune. Det er vigtigt at du er en dygtig koordinator og har flair for struktur.

Vi forestiller os, at du kan genkende dig selv i nedenstående færdigheder og kompetencer:

  • En bred viden og erfaring inden for autobranchen/biler
  • Har solide IT og administrative færdigheder
  • Har erfaring med Office pakken -primært Excel
  • Er udadvendt og ønsker at yde en god service
  • Kan samarbejde med andre aktører og finde løsninger til fælles bedste
  • Arbejder selvstændigt, men kan samtidig være en god teamplayer
  • Struktureret og resultatorienteret
  • Kan håndtere mange opgaver samtidig
  • Har interesse for den grønne omstilling og elbiler
  • Uddannet inden for autobranchen – gerne som tekniker
  • Fleksibel, da nogle opgaver ligger uden for normal arbejdstid

Vi tilbyder
Din funktion forankres i Flådestyring under Drift og Beredskab Sønderborg som er en ny organisation med ambitiøse mål og forventninger. Du får både kolleger med stor bredde i faglighed samt mulighed for at være med til at skabe et effektivt og driftssikkert centerfællesskab på en helt ny matrikel. I jobbet får du desuden mulighed for at præge opgaverne og udviklingen på bilområdet i Sønderborg Kommune.

Flådestyring er en enhed bestående af Fleetmanager, 2 driftskoordinatorer og 9 fleksjobmedarbejdere.

Løn & Ansættelsesvilkår
Du ansættes i en 37 timers stilling i Flådestyring ved Drift og Beredskab Sønderborg på Ingolf Nielsens Vej i Sønderborg.  Du aflønnes i henhold til aftale mellem relevant faglig organisation og Sønderborg Kommune. Du vil indgå i en vagtordning, hvor der er dage, du skal møde tidligt om morgenen.

Tiltrædelse den 1. november eller efter aftale.

Ansøg stillingen
Ansøgningsfristen er den 12. september 2023.

Vi forventer at gennemføre ansættelsessamtaler den 19. og 20. september.

Har du spørgsmål til stillingen eller ønsker at høre mere om opgaver og muligheder, er du velkommen til at kontakte Fleetmanager Søren Winther Dethlefsen på srdt@sonderborg.dk / 29 38 80 91

For tilflyttere
Overvejer du at flytte hertil? I Sønderborg Kommune tager vi rigtig godt imod tilflyttere. Vores bosætningskoordinator Tatjana Rode hjælper dig gerne på vej. Læs mere om tilflytterservice på www.sonderborg.dk/tilflytter


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=ef0a25ad)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Sønderborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Sønderborg Kommune - Teknik Miljø og Bæredygtighed, Rådhustorvet, 6400 Sønderborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 12-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://www.ofir.dk/resultat/Jobannonce.aspx?ofirId=ef0a25ad&action=sendApplicationUrl&utm_source=job.jobnet.dk&utm_medium=referral

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5894514

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet