Studentermedhjælper til kommunikation og vidensdeling i Sønderborg Kommune

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du bistå medarbejdere og chefer med at anvende LinkedIn? Vil du lave små videoer, der beskriver arbejdsprocesser og -opgaver? Har du lyst til at arbejde med vidensdeling i en kommunal forvaltning? Kan du løse en række ad hoc småopgaver?

Så er du måske vores nye studentermedhjælper i forvaltningen Økonomi- og Arbejdsmarked i Sønderborg Kommune.

I Forvaltningen Økonomi og Arbejdsmarked ønsker vi at styrke vores kommunikation og vidensdeling om de mange aktiviteter og opgaver, vi dagligt er i gang med.  Derfor skal du støtte op om vores anvendelse af LinkedIn.  Vi vil også arbejde mere med digitalt undervisningsmateriale/-videoer samt med at opdatere og revidere vores forretningsgange.  Vi har derfor brug for dig, der har gå-på-mod, er selvstændig og har lyst til at møde forvaltningens ca. 350 ansatte.

Hvad skal du:

  • Understøtte medarbejderes og lederes anvendelse af LinkedIn
  • Selvstændigt planlægge og udarbejde små historier og videoer, der beskriver opgaver og processer i forvaltningen
  • Publicere på eksempelvis LinkedIn og Intranet.  
  • Understøtte proceslæring ved at udarbejde/dokumentere forretningsgange og lave undervisningsmateriale til forvaltningens medarbejdere
  • Løse små konkrete projektopgaver som spørgeskemaundersøgelser eller anden dataindsamling til efterfølgende analyse og publicering af resultater.
  • Varetage ad-hoc opgaver, som print- og tasteopgaver, opdateringer af regelsæt, kalenderplanlægge, bidrage til mødeafvikling herunder udarbejde PowerPoints og referater.

Vi tilbyder dig:

  • Et spændende studiejob, der giver dig indsigt i forvaltningens mange opgaver.
  • Gode kolleger, der vil sætte pris på din bistand
  • Et studiejob med stor selvstændighed og mange kontaktflader
  • Relevante kurser i forhold til opgaverne
  • Mulighed for at påvirke opgaverne ud fra interesse og evner


Ansættelse

 1. oktober 2024 eller efter nærmere aftale.  

Arbejdstiden er 12-15 timer om ugen frem til den 30. juni 2025 med mulighed for forlængelse. Vi er fleksible i forhold til arbejdstider, så du kan planlægge i forhold til dit studie. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. 

Du bliver ansat i Økonomi- og Arbejdsmarkedsdirektørens stab, men vil skulle løse opgaver i og for hele forvaltningen, hvorfor du i vid udstrækning vil bruge din arbejdstid på tværs af tre lokationer centralt i Sønderborg by.

Vi skal have din ansøgning senest den 17. september 2024.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=5c6905d3)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Sønderborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Sønderborg Kommune - Økonomi og Arbejdsmarked, Rådhustorvet, 6400 Sønderborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 17-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6106755

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet