Har du lyst til at arbejde med konkrete projekter, kommunikation og vidensdeling? Har du mod på at række ud til mennesker på tværs af den kommunale forvaltning? Kan du varetage en større data-rengørings opgave? Vil du have konkret arbejdserfaring, der står sig godt på et CV? Så er din chance her nu!
Vi søger en ny studentermedhjælper i forvaltningen Økonomi- og Arbejdsmarked i Sønderborg Kommune.
Studenterstillingen består af to opgaver:
Kommunikationsopgave
Kommunen er foregangskommune i landet på en lang række indsatsområder bl.a. inden for arbejdsmarkedet og implementeringen af AI. Vi søger en medhjælper, der kan hjælpe os med at formidle de spændende små og store projekter og indsatser, der foregår i forvaltningen til gensidig inspiration og til ekstern kommunikation. Opgaven indeholder at udarbejde små videoer og lave små artikler til Kommunens intranet og ekstern kommunikation på f.eks. LinkedIn.
Detektiv og datarensningsopgave
I forbindelse med et implementeringen af et nyt styresystem for Kommunens 5.000 mobilabonnementer, skal der renses et datasæt og manglende data opspores ved kontakt til de konkrete medarbejdere. Denne opgave er rammesat til at fylde en væsentlig del af de første par måneder af stillingen.
Begge opgaver kræver dels vedholdenhed og organisering, men også gå-på-mod i forhold til at kontakte mennesker i alle hjørner af forvaltningen og møde kollegaerne, der hvor de er.
Vi tilbyder dig
- Et spændende studiejob, der giver dig indsigt i forvaltningens mange opgaver.
- Gode kolleger, der vil sætte pris på din bistand
- Et studiejob med stor selvstændighed og mange kontaktflader
- Relevante kurser og introduktion i forhold til opgaverne
- Mulighed for at påvirke opgaverne ud fra interesse og evner
Stillingen er på 12-15 timer om ugen frem til den 30. juni 2026 med mulighed for forlængelse. Vi er fleksible i forhold til arbejdstider så du kan planlægge i forhold til dit studie. Løn i henhold til overenskomst.
Du bliver ansat i Økonomi- og Arbejdsmarkedsdirektørens stab placeret i det Gamle Rådhus, men vil skulle løse opgaver i og for hele forvaltningen, hvorfor du i vid udstrækning vil bruge din arbejdstid på tværs af tre lokationer centralt i Sønderborg midtby.
Vi ser frem til at læse din ansøgning og CV.
Er du nysgerrig på stillingen eller ønsker du en uddybet beskrivelse af arbejdsopgaverne, er du selvfølgelig velkommen til at kontakte direktør Lisbeth Hansen på mobil 24 85 74 90 ( mail: lhha@sonderborg.dk ) eller analysekonsulent Anders Sonne på mobil 24 80 93 74 (mail: adso@sonderborg.dk ).
Samtaler forventes i uge 41, og opstart d. 20. oktober.
https://www.youtube.com/watch?v=8EzFdnQXgNs
Sønderborg Kommune - en arbejdsplads i verdensklasse
Sønderborg Kommune er et ambitiøst arbejdsfællesskab, hvor vi sammen gør en forskel og skaber et endnu bedre lokalsamfund.
Uanset om du er med til at realisere vores visioner, politiske beslutninger eller leverer kerneydelser af højeste kvalitet tæt på borgerne, bliver du anerkendt for din indsats og dit engagement.
Vi investerer i dig gennem løbende kompetenceudvikling og spot på talentet, så du udvikler dig og når dit fulde potentiale igennem et helt arbejdsliv.
Vi har modet til at vende tingene på hovedet i løsningen af både små og store udfordringer. Det giver nye perspektiver og blik for innovative løsninger.
Vi samarbejder tæt med lokale virksomheder for at fremme vækst og grøn udvikling i vores område, hvilket skaber en dynamisk og inspirerende arbejdsplads.
Vi er en arbejdsplads med høj grad af fleksibilitet, som giver plads til både karriere og fritid.
Læs Sønderborg Kommunes personalepolitiske værdier og Ledelsesgrundlag
Læs mere om Sønderborg og gå på oplevelse i lokallivet på www.sonderborg.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Sønderborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
dagarbejde
-Arbejdsgiver:
Økonomi og Arbejdsmarked, Rådhustorvet, 6400 Sønderborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 30-09-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/17c8e64c-41cc-4d72-a842-655bb9323e52