Sønderborg Kommune har samlet ansvaret for kommunens bilpark i Flådestyring. I den forbindelse søger vi en teknisk servicemedarbejder, som skal stå for rengøring af kommunens biler. Vi koncentrer os om kommunens 455 person- og varebiler, hvor f.eks. udryknings- og entreprenørmateriel ikke er omfattet.
Dine opgaver
Din primære opgaver vil være rengøring af biler, men der vil også være små praktiske/tekniske opgaver. Du vil være Flådestyrings "øjne i marken", hvorfor det er vigtigt, at du er omhyggelig og opmærksom.
Da vi er en del af Drift og Beredskab Sønderborg, vil du også indgå i beredskabet i det omfang arbejdsopgaverne tillader det.
Opgaverne er primært praktiske/tekniske, hvor rengøring vil udgøre den største del. Dine opgaver bliver blandt andet:
- Vask og rengøring (Både i vaskehal og egen klargøringshal)
- Akut reparation af biler i det omfang det er muligt
- Ad hoc-opgaver omkring den daglige drift
- Beredskabsfaglige opgaver i mindre omfang
Hvad ønsker vi?
Vi søger en medarbejder, der har lysten til at videreudvikle en effektiv og serviceorienteret bilorganisation i Sønderborg Kommune.
Det er vigtigt at du har flair for struktur, da du skal følge op på biler/opgaver og primært selv planlægge din arbejdsdag – hvor du skal prioritere mellem fastlagte og akut indkomne opgaver.
Vi forestiller os, at du kan genkende dig selv i nedenstående færdigheder og kompetencer:
- Er udadvendt og ønsker at yde en god service
- Arbejder selvstændigt, men kan samtidig være en god teamplayer
- Struktureret og serviceorienteret
- Erfaring med biler/klargøring af biler
- Fleksibel, både i forhold til arbejdstid og opgaver
- Ren straffeattest
- Det vil være en fordel hvis du er uddannet brandmand eller efterfølgende er villig til at tage uddannelsen og kan opfylde fysiske krav og opnå helbredserklæring.
Vi tilbyder
Din funktion forankres i Flådestyring under Drift og Beredskab Sønderborg som er en organisation med ambitiøse mål og forventninger.
Du får både kolleger med stor bredde i faglighed samt mulighed for at være med til at skabe et effektivt og driftssikkert centerfællesskab.
Flådestyring er en enhed bestående af Fleetmanager, 3 driftskoordinatorer, 2 tekniske servicemedarbejdere og 5 fleksjobmedarbejdere.
Løn & Ansættelsesvilkår
Du ansættes i en 37 timers stilling i Flådestyring ved Drift og Beredskab Sønderborg på Ingolf Nielsens vej i Sønderborg. Du aflønnes i henhold til aftale mellem relevant faglig organisation og Sønderborg Kommune.
Arbejdstiden vil være fast natarbejde på en 4 dags arbejdsuge.
Tiltrædelse hurtigst muligt
Ansøg stillingen
Ansøgningen skal sendes elektronisk. Klik på "send ansøgning" og vedhæft din ansøgning, CV og relevante bilag
Ansøgningsfristen er den 7/4-2025
Vi forventer at gennemføre ansættelsessamtaler den 10/4-2025
Har du spørgsmål til stillingen eller ønsker at høre mere om opgaver og muligheder, er du velkommen til at kontakte Fleetmanager Søren Winther Dethlefsen på srdt@sonderborg.dk / 29 38 80 91
For tilflyttere
Overvejer du at flytte hertil? I Sønderborg Kommune tager vi rigtig godt imod tilflyttere. Vores bosætningskoordinator Tatjana Rode hjælper dig gerne på vej. Læs mere om tilflytterservice på www.sonderborg.dk/tilflytter
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=dd1167c8)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Sønderborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Sønderborg Kommune - Drift og Beredskab Sønderborg, Ingolf Nielsens Vej, 6400 Sønderborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 07-04-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/3ab695e5-4cdb-4479-8ee0-f16cb9f533b0