Unik mulighed for at sætte præg på borgernes primære telefoniske indgang til Sønderborg kommune.

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vores kollega går på efterløn, og dette efterlader en helt unik mulighed for at blive en del af omstillingen i Sønderborg Kommune.
Der er tale om en stilling på 37 timer, og vi ønsker, at du starter 1.5.2024.

Omstillingen, der er hele kommunens omstilling, er organiseret i Borgerservice. Du bliver en del af en gruppe på 6 medarbejdere, hvis primære arbejdsopgaver er:

  • Viderestilling og straksafklaring af opkald
  • Håndtering af div. mailpostkasser og fysisk post
  • Betjene borgere i Indgangen (Borgerguide) 
  • Lettere administrative opgaver

Vi har store planer med vores omstilling, som betyder, at vi over de næste 2 år skal igennem en udviklingsproces. Vi har derfor brug for den helt rette kollega, som kan være med til at sætte sit præg på denne udvikling.

Du bliver en del af en spændende proces, hvor vi forventer, at du, sammen med vores projektansvarlige, kan sætte dig for bordenden og være med til:

  • At implementere en voicebot
  • At sikre en overgang fra omstilling til kontaktcenter – herunder mere straksafklaring
  • At udvikle på den gode borgerservice, hvor vi lytter mere end vi taler og hvor vi sikrer, at alle borgere føler sig hørt og forstået

Vi søger dig der:

  • Har erfaring med kundeservice, herunder den telefoniske kundeservice
  • Har kendskab til metoder ifht. den professionelle kundesamtale
  • Kan give og modtage feed-back fra kollegaer og fastholde aftalerne om at give og få feed-back
  • Kan spotte uudnyttede ressourcer og være med til at bidrage til straksafklaring
  • Måske har erfaring med LEAN eller andre optimeringsmetoder
  • Har gode samarbejdsevner, samtidig med at du kan arbejde selvstændigt
  • Holder fokus på at yde den bedste kundeservice, selvom der er kø på telefonerne
  • Kan samarbejde på tværs af forvaltningerne og være med til at sætte fokus på gevinsterne ved en voice-bot og et kontaktcenter
  • Kan forstå og tale dansk, engelsk og måske tysk

I Borgerservice har vi en særlig vigtig opgave omkring inkludering af digitalt udfordrede borgere, og det er derfor vigtigt, at du er tålmodig og har lyst til at hjælpe borgere, der har svært ved at bruge digitale løsninger. Du skal være god til at bruge de digitale systemer og løse problemer hurtigt og effektivt med borgeren i centrum.

Borgerservice er en del af Arbejdsmarkedsafdelingen. Vi flyttede i november 2022 til Jobcenteret i Borgen. Vi har her en ny flot indgang, som er omdrejningspunktet for vores frontekspeditioner. I Borgerservice er vi 41 ansatte, fordelt i Borgerservice, Jobcenter Indgangen og Serviceteamet. Vi har en uformel omgangstone og afdelingen ledes ud fra principperne omkring tilgængelighed, ærlighed og tydelighed. Vi arbejder med refleksiv praksis og vi øver os på at spørge, før vi svarer.

Vi tilbyder mentorordning og et Onboarding-program, der sikrer relevant oplæring og opfølgning.

Hvis du har spørgsmål til eller vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Lene Sloth på mobilnummer 27905087 eller lslo@sonderborg.dk.
Hvis du er interesseret i stillingen, så send os din ansøgning og CV senest d. 18. marts 2024. Vi afholder samtaler d. 25. marts 2024.
Du kan læse mere om Borgerservice i Sønderborg kommune på vores hjemmeside.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=6ae39e25)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Sønderborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Sønderborg Kommune - Økonomi og Arbejdsmarked, Holger Drachmanns Plads, 6400 Sønderborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 18-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5997654

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet